Amerika’nın yanı sıra Afrika, Körfez ülkeleri ve Türk Cumhuriyetleri gibi hızlı büyüyen pazarları da hedeflediklerinin altını çizen Güler “Uluslararası pazarlarda yeni işbirlikleriyle varlığımızı güçlendireceğiz” dedi.

“Şirket Değerini 3 Yıl İçinde İki Katına Çıkaracağız”

Amaçlarının 3 yıl içinde verimlilik artışını ve ciro büyümesini kaldıraç olarak kullanarak şirket değerini iki katına çıkarmak olduğunu kaydeden Güler, “Bu amacımıza yeni iş alanlarına yatırım, yeni coğrafyalara açılım, Vestel ve Vestel’e ait lisanslı markalarla büyüme ve yeni işbirlikleri kurma stratejimiz sayesinde ulaşacağız.” açıklamasını yaptı.

Orijinal Dizayn İmalatçısı tarafında Toshiba, Sharp, Daewoo, JVC, Telefunken gibi önemli markalarla lisans anlaşmalarının devam ettiğini belirten Güler, lisanslı markalarla büyümeye devam edeceklerini vurguladı. Güler, hedefleri arasında; ihracatta Vestel’e ait markaların payını 50%’ye yükseltmenin, bu markalarla yeni coğrafyalara açılmanın ve mevcut pazarlardaki etkinliklerini artırmanın olduğunu ifade etti.

Küresel büyüme hedefi doğrultusunda, Kuzey Avrupa pazarındaki markalı varlığını güçlendirmek amacıyla İsveç merkezli Cylinda AB’nin tüm hisselerini satın aldıklarını hatırlatan Güler, bu markayla İskandinav bölgesindeki pazar payını artırmayı ve ardından Çin’e açılmayı planladıklarını söyledi.