HSBC, Türk tüketici hisseleri için hedef fiyatlarını yukarı yönlü revize etti.

Coca-Cola İçecek A.Ş. (CCOLA) için hedef fiyatını 450 TL’den 635 TL’ye, Anadolu Efes Biracılık ve Malt Sanayii A.Ş. (AEFES) için 140 TL’den 185 TL’ye, Mavi Giyim Sanayi Ve Ticaret A.Ş. (MAVI) için 130’TL’den 170 TL’ye, Migros Ticaret A.Ş. (MGROS) için 460 TL’den 510 TL’ye, BIM Birleşik Mağazalar A.Ş. (BIMAS) için 410 TL’den 450 TL’ye ve Ülker Bisküvi Sanayi A.Ş. (ULKER) için 95 TL’den 110 TL’ye yükseltti.

HSBC bugün yayımladığı raporda şu değerlendirmeleri yaptı:

“Genel olarak biz Türk tüketici hisse senetlerinin kazançlarının yapısal olarak hâlâ iyi desteklendiğini düşünüyoruz. Organize perakendedeki büyüme, gıda perakendesinde özel markaların varlığı ve fiyatlandırma ihtiyari mallar için avantaj.

Türkiye’nin iyileşen risk profilini ve hâlâ destekleyici değerlemelerini göz önünde bulundurarak, talep ve fiyatlama oynaklığını daha verimli bir şekilde yönetmek için ince ayarlanmış iş modelleriyle daha dirençli olduğunu düşündüğümüz BIM ve Mavi gibi hepsi ‘Al’ olarak derecelendirilmiş kaliteli büyüme isimlerini tercih ediyoruz. Cazip değerlemeler nedeniyle tüketici kapsamımızdaki ‘Al’ları koruyoruz. FAVÖK marjları üzerindeki aşağı yönlü riskin yıl içinde kademeli olarak artabileceğini, zira hacim büyümesine ulaşmanın zorlaşabileceğini not ediyoruz.”

 

Kaynak: foreks